Popular - Lil Wayne

Jag har bestämt mig för att börja skriva på båda bloggarna, eller ja.. det blir som att jag skriver på en. Skriver ett inlägg och kopierar över det till den andra bloggen, så kommer även Kim att göra! Så det blir liksom "två blir en", man kan följa bara kim om man vill, följa bara mig eller följa båda två..
då är det bara å klicka in på
kims blogg: http://www.kimpaz.blogg.se
eller min blogg: http://www.iieny.webblogg.se
Dagen har iallafall varit rätt skön faktist, vaknade upp hos älskling. Känns alltid lika bra, :) drog sen iväg till skola för första skoldagen. Som faktist var helt okej, rätt skönt å komma tillbaka till vanliga vardagen liksom! Slippa sitta hemma och tjocka sig hela tiden.. visst saknar man det redan men de löser sig som Kim alltid säger till mig!:) Vilket det också alltid gör. Har inte varit hemma förresten sen i Fredags de åttonde Januari då jag också fyllde år, fira hemma hos Kim med några vänner. Riktigt kul va det! Måste göras om. Så inatt blir det första natten på typ 4 dagar som jag sover själv, *snyft* det känns så tomt i min säng. ;) haha.. menmen Kim kommer hit imorn också å sover här.. miss him already!
Foooootat gärnet är också vad jag gjort i veckan, köpte ju ett nyss objektiv som jag inte har hunnit fota.. men det kommer snart hoppas ja!:) Det är ett litet objektiv till Canon som kostar runt 1.200, grymt bra å fota porträtt med faktist. Blev kär första gången jag använde det,
gaaaaaaash så coola bilder det blir! :D (I mina ögon iallafall..) Men eftersom jag är så smart och glömmer minneskortet i Kims dator så kan jag inte visa några bilder idag. Så det får bli imorgon hoppas jag! :)

Så länge får ni njuta av en gammal bild som jag gjorde om idag.. grym låt också!


Kommentarer
Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0