Long hair as Rapunzel.

Redan i helgen började jag prata om att skaffa mig nytt löshår.. hade ju lös hår förra året som jag flätade in! Så är jag så smart och tar ett lockigt svart löshår till mitt bruna raka hår! Tänkte att jag kan ju bara platta det och sen färga mitt vanliga hår svart, men så klart så går det inte att platta håret så det förblir lockigt.
Men nu tog jag mina julklapp- och födelsedagspengar till nytt löshår.. den här gången Clip-on! Sjukt mycket bättre, kan man ta av & sätta i när fan man vill :) Beställde det på måndags kvällen och fick hem det idag (Onsdag), gick jätte fort! :D Trodde faktist inte jag skulle få de så himla fort, gillar verkligen hemsidan.
Om du är intresserad av att köpa löshår gå in här då!
Håret är förresten svartbrunt och 50cm långt, typ.. 20 cm längre än mitt anliga hår haha!x) Blir väl till och klippa håret snart så det ser bättre ut:)

Bilder på löshåret kommer nog ihelgen, för jag har förljus hårfärg just nu ska färga imorn och klippa mig på Fredag! :) Så jag hoppas det blir bra :D

Kram Jenny

Kommentarer
Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0