Duktigt Jenny

Jag känner mig fan duktig, har varit hemma hela dagen och bara fixat i hemmet och så. Började med att städa hela mitt fucking stökiga rum som man knappt kunde gå normalt i, fick klättra över alla grejer,
man såg liksom inte golvet!:D
Bra jobbat Jenny..
Ja, det tog ju några timmar utav dagen, blev väl klar 3 kan jag tro. Sen så har jag också faktist slängt in tvätt i tvätt maskinen för första gången i mitt liv, känner mig skit duktig.. hehe!
Och alldeles strax ska jag springa ner å göra middag till hela familjen, köttfärssås&spagetti :D gött..
Ni får en rätt gamal bild på mig.



Måste också säga att Jag och Kim redan har fått grymt många besökare.. 155 besökare igår! :O
S H I T .. de är sjukt! Trodde aldrig nåt sånt menmen, grymt kul haha!
Här har ni bild bevis iaf..



KRAM JENNY

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Ja tack mitt nyår har varit bra har jobbat massor bara. Hur har erat varit?

2011-01-03 @ 22:10:01
Bloggadress: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Jessica Hill [foto]

Sv; Härligt! :) Hur mås det då?

2011-01-05 @ 22:03:12
Bloggadress: http://jessicahill.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det röda sträcket för något?

2011-01-07 @ 21:16:15
Postat av: Anonym

ha din gammla blogg igen!!!!!

2011-01-07 @ 23:06:58
Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0